Version demonstrated on 37 Chaos Communication Congress (37c3), sans badges, which will be committed after the Congress.
71 lines
2.6 KiB
Text
71 lines
2.6 KiB
Text
- WSGI serwer z werkzeug owinięty w multiprocessing:
|
||
https://github.com/pallets/werkzeug/issues/1752#issuecomment-655600254
|
||
(albo concurrent.futures?)
|
||
|
||
- rożne formaty plików:
|
||
- po prostu zdjęcie
|
||
- zdjęcie z już rozpoznanym programem, może gdzieś w exifie?
|
||
- program (tekst)
|
||
- po prostu level
|
||
- trzeba, żeby format mapy uwzględniał początkową rotację robota i bobrów
|
||
- robot powinien umieć wystartować ze wzniesinia
|
||
- level z programem (demo -- program byc może nieskończony)
|
||
|
||
mniej-więcej z
|
||
|
||
' ' otchłań (ABYSS)
|
||
'.' podłoga (FLOOR or EMPTY)
|
||
':' wzniesienie (ELEVATED)
|
||
'#' przeszkoda (WALL)
|
||
'<v^>' pasy transmisyjne
|
||
'~' woda (WATER)
|
||
'@' robot (na podłodze)
|
||
'br' bobry (w wodzie)
|
||
'BR' bobry z robotem na głowie (w wodzie)
|
||
'?' lampa (zgaszona)
|
||
'!' lampa zapalona
|
||
|
||
- przemyśleć terminologię i nazewnictwo zmiennych:
|
||
- „blok”, ang. „block” -> blok kodu, termin w program
|
||
- „plansza” ang. „board” -> bloczki poukładane (i zrobione zdjęcie)
|
||
- „kafelek”, ang. „tile” -> element wirtualnej podłogi
|
||
- „bloczek”, ang. „piece” -> tekturowy element z gry
|
||
- „token”, ang. „token” -> polecenie (informatyczne) zawarte na kafelku (kilka
|
||
bloczków różniących się markerami może reprezentować ten sam token)
|
||
- „robot” czy „hero” czy „player”?
|
||
|
||
- mapa/plansza/level/zadanie/ćwiczenie
|
||
|
||
- przemyśleć zadania i ćwiczenia:
|
||
- ZADANIE 1: układanie programu
|
||
- ZADANIE 2: poruszanie się po planszy
|
||
- ZADANIE 3: pętla for
|
||
- ZADANIE : pętla while
|
||
- ZADANIE : instrukcja warunkowa
|
||
|
||
- adaptacja kafelków do bloczków ze Scottie Go:
|
||
- czerwony i niebieski bóbr: czerwony i niebieski kafelek, który robi za windę
|
||
(co z obracaniem? użyć pasów transmisyjnych, żeby był kierunek?)
|
||
- fioletowe kafelki: pomalowane przez RYSUJ
|
||
- żółty bóbr -> ?
|
||
- ? -> breakpoint
|
||
|
||
- różne pomysły na niekoniecznie kompatybilne rozszerzenia:
|
||
- sokoban (są do tego sprite'y!)
|
||
- obrót co 30° (albo nawet 15°), żeby można było rysować pod kątem, nie tylko
|
||
prostopadle
|
||
- parametr do obrotu (może być opcjonalny)
|
||
- opcjonalny parametr do kroku (default 1?)
|
||
- możliwość nadpisywania zmiennych (Scottie Go rzuca błedem, jeśli się próbuje
|
||
drugi raz przypisać do zmiennej)
|
||
- zmienne lokalne? nie do końca rozumiem po co
|
||
|
||
- code quality / project management:
|
||
- pozbyć się contains_point z matplotliba, jeśli się znajdzie lepsze narzędzie
|
||
- zrobić plik konfiguracyjny:
|
||
- MAC robota
|
||
- badże
|
||
|
||
- znaleźć lepszy font, który będzie wspierał pliterki
|
||
|
||
vim: tw=80 ts=2 sts=2 sw=2 et
|